Buuñaa konoto diimaa bankoo: The Gambia

En nu ben ik weer thuis

Ik ben weer thuis in Amsterdam. Is ook wel weer fijn. De katten waren erg blij mij te zien.

Gisteren na het ontbijt hoorde ik dat ik de kamer aan kon houden voor vertrek. Rustig de koffer ingepakt en nog wat gelezen op het balkon.

Om 18.30 uur werden we opgehaald van het hotel. De hele dag deden al verhalen de ronde dat we vertraging zouden hebben. In de bus naar het vliegveld werd dat bevestigd. We zouden rond 24.00 uur vertrekken uit Banjul, zo een 2 1/2 uur later dan gepland.

Gelukkig was ik VIP en kon ik in de eerste class lounge zitten. Gezellig wat zitten praten met wat medereizigers. Uiteindelijk vertrokken we na 00.30 uur (ruim 3 uur later). Er moest een ander vliegtuig ingevlogen worden. Degene waarmee wij zouden vliegen had problemen.

Het voordeel was wel dat er een groter vliegtuig ingevlogen werd, dus ik had 4 plaatsen voor mezelf en heb daardoor wel wat kunnen slapen.

Rond 9.15 landden we dan op Schiphol, snel bagage gehaald en de taxi gebeld dat ik er was. Afgesproken waar hij mij op zou halen. Rond 10.15 was ik thuis.

De vakantie in Gambia was erg fijn, lekker uitgerust en heel veel gezien. Met dank aan Ablie die mij als gids begeleid heeft. Het was mijn bedoeling om veel te zien van het Gambiaanse leven en dat is gelukt. Ik kan terugkijken op een prachtige vakantie in Gambia!

Reacties

Reacties

Alie Cobelens

Dag Franca, welkom thuis. Ik kan mij voorstellen, dat de katten blij waren je te zien. En je vriendin ook, denk ik. Ga je Zondag naar Louise of heb je volgende week nog vrij? Je hebt zeker een prachtige vacantie gehad. Zoveel moois gezien en beleefd. Ik hoor wel van je wanneer je een keer de foto's komt zien. Veel liefs van Corrie en Alie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!