Buuñaa konoto diimaa bankoo: The Gambia

Dagje relaxen in Kololi

Na vanochtend eerst lekker te hebben uitgeslapen, uitgebreid ontbeten.

Vandaag weer een rustige dag en het is prachtig weer hier.

Ik had Lia al een tijdje niet gezien, dus ben ik even naar haar kamer gelopen om te kijken of alles goed was. Dat was het gelukkig.

Eerst bij haar op het balkon wat bijgepraat en daarna zijn we naar een terrasje gelopen op pineapple juice te drinken.

Om 13.30 was ik weer terug op de kamer, eerst even gedouched en daarna het balkonnetje op om wat te lezen.

Ik heb uitzicht op een mooie tropische tuin, waar veel tropische vogels zitten. Elke ochtend als ik wakker wordt is dat ook het eerste wat ik hoor. Terwijl ik lekker zat te lezen, hoorde ik ineens iets. Er zat een aapje aan mijn voeten. Zo dicht bij had ik ze bij het hotel nog niet gezien.

Het lukte me niet om deze te fotograferen, maar wel de anderen die rond liepen in de tuin. Soms zie je ze dagen niet. En dan zijn ze er weer met tientallen tegelijk.

Vandaag de allerlaatste souvenirs gekocht, dus dat is nu klaar.

Straks ga ik samen met Lia een hapje eten en dan morgen de allerlaatste excursie. Ga ik voor het eerst in mijn leven vissen op de Gambia rivier. Het stuk waar ik ga varen heeft zout water en volgens Ablie is er ook veel kans dat ik wat ga vangen.

Ben beniewd of dat ook zo is, maybe it´s my lucky day tomorrow

Reacties

Reacties

Louise

Hoi Franca, ben benieuwd naar je laatste excursie. Goede vangst morgen en veel groetjes uit Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!