Buuñaa konoto diimaa bankoo: The Gambia

Nog een laatste dagje Kololi

Vandaag de allerlaatste volle dag in Gambia. Morgenavond vlieg ik weer terug naar Nederland.

Vanmorgen ontbeten met Lucie en Jan. Gezellig bijgepraat, ook zij gaaan morgen weer naar huis.

Een uurtje later had ik afgesproken met Lia bij Yasmine. Even wat gedronken samen met wat Gambianen. Uiteindelijk zaten we er om 3 uur nog.

In de winkel bij het hotel had ik al Gambiaanse muziek gezien. Vandaag nog een CD gekocht. Het blijkt van een heel bekende muzikant te zijn, de verkoopster vond het in ieder geval helemaal fantastisch. Ben benieuwd als ik thuiskom of het wat is.

Bij de receptie geinformeerd of ik morgen, mijn kamer kan aanhouden tot vertrek. Dat kost 100 Dalasi (EUR 2,50) per uur. Dus dat valt reuze mee. Morgenochtend na het ontbijt kunnen ze het definitief bevestigen. Hoop dat het lukt, zou wel fijn zijn.

Bij de welkomst bijeenkomst had ik al een VIP-vertrek geboekt. Dat houdt in dat je niet in de rij hoeft te staan voor incheckcen, in een ruimte met airco kan wachten en gratis koffie, thee, fris en wat kleine hapjes kunt gebruiken.

Morgen om 18.30 uur worden we opgehaald bij het hotel en om 21.30 uur Gambiaanse tijd vertrekken we dan naar Nederland met vlucht OR 450. Om 06.15 komen we aan op Schiphol.

Maar eerst vanavond nog uit eten met Lia.

Dit was mijn laatste verslag wat ik in Gambia schrijf. Als ik weer thuis ben een allelaatste berichtje om de weblog af te sluiten.

Ik kan in iedergeval terug kijken op een mooie vakantie.

En Louise, ik zal het je niet aandoen om je bij thuiskomst direct te bellen. We spreken elkaar zaterdagmiddag.

Reacties

Reacties

Louise

Hoi Franca, zit het er weer bijna op. We zijn benieuwd naar je verhalen. Een goede terugvlucht en tot zaterdag aan de telefoon. Ik leg mijn mobiel naast mijn bed

Doei, groetjes, Louise

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!