Buuñaa konoto diimaa bankoo: The Gambia

Zon, zee en strand

Na de drukke dag van gisteren, vandaag in de slow motion.

Tegen half tien ontbeten met Jan en Lucie. Kon ik al mijn belevenissen van gisteren vertellen.

Daarna lekker aangetutteld. Koffie gezet en mijn kleren die onder de modder zaten even gewassen.
Het is vandaag een stralende dag, dus maar eens verder het park van het hotel opgelopen en even lekker aan het strand gelegen. De zee was rustig, dus je mocht het water in. Een hele verademing met deze hitte.

Bij het strand krijg je ligbedjes en kun je drankjes en hapjes bestellen. Ik heb me dus heerlijk laten verwennen. Het is momenteel laag seizoen, dus het is heerlijk rustig. Eindelijk tijd gehad om een boekje te lezen. Regelmatig komen er verkopers langs die souvenirs willen verkopen. Maar dat doe ik nu nog niet, aangezien ik van de week naar Banjul ga. Daar is een grote markt.

Eind van de middag nog wat boodschapjes gedaan en wat gewandeld over de Strip.
Je wordt daar veel aangesproken door bumpsters en hustlers zoals ze hier genoemd worden. Mensen die je aanspreken, een praatje maken en dan zich dan aanbieden als gids of dingen willen verkopen. Als je ze negeert gaan ze wel weer weg. Dus dat doe ik dan maar.

Vanavond wil ik gaan eten bij The African Queen. En daarna eens kijken in de safari bar van het hotel. Er is elke avond wel iets van Life Muziek. En mijn volgende tour is op woensdag, dus ik heb alle tijd vanavond

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de school van Stichting June. Daar ga ik woensdag naar toe

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!